torstai 19. tammikuuta 2012

Paluu todellisuuteen

Olen ollut poissa. Liian monta päivää ja viikkoa olen yrittänyt kadottaa itseäni ja olemustani paperivuoriin ja askareisiin. Purkanut fyysistä ja psyykkistä tunnottomuutta syömiseen ja vielä lisää syömiseen. En ole miettinyt sen enempää, olen syönyt koska pankkitilillä on rahaa ja rahalla saa kaupasta ruokaa, ja koska olen kuvitellut sen jotenkin lohduttavan.

On väsyttänyt. Päivästä toiseen. Olen selviytynyt taistelemalla töistä, jonka jälkeen olen sulkeutunut kotiini ja ravannut illasta toiseen jääkaapin ja sohvan väliä.

Koko ajan olen tiennyt, että jossain kohtaa kaduttaa. Koko ajan tasaista tahtia olen suurentunut muuttuen lopulta leveämmäksi ja paksummaksi kuin yli vuoteen. Siltikään se ei ahdista tarpeeksi, jotta itsevihassa olisin päiviä syömättä.

En ole kirjoittanut, koska en ole osannut sanoa mitään. Päässäni ei ole liikkunut mitään muuta ruoan suhteen kuin se, että mitä ostan kaupasta seuraavalla kertaa puuduttaakseni muuta toimettomuuttani.

HITTO VIE, olen odottanut tätä pientä terästäytymistä ja kiinnostuksen nousua. Aiemmin olo on ollut lähinnä voimaton, koska pelkkä ajatuskin kitudieetistä ja itsensä rääkkäämisestä salilla on saanut painumaan sohvannurkkaan ruokasatsin kanssa. Tänään on itseasiassa ensimmäinen edes hivenen reipas olo pariin viikkoon, mutta olo on sentään heti toiveikkaampi. En edes tiedä mitä painan, mutta siitä olen aivan varma että liikaa se on. Ehkä jaksan muutaman päivän hyvin vähällä, ehkä sitten uskallan selvittää?

Pitää alkaa taas rustata ajatuksia ylös vaikka olisi kuinka kiire tai kuinka epäonnistunut ja voimaton olo, koska silmien sulkeminen ei kuitenkaan poista totuutta. Päin vastoin, tässä on menty sokkona metsään ja vauhdilla.

Vuoden ensimmäinen kuu yli puolenvälin ja tässä sitä ollaan. Silti ei ole vielä myöhäistä tehdä tästä vuodesta parempi, ja minähän teen siitä parhaimman ikinä!


EDIT: outoa kuinka paljon alkoi ahdistaa tämän julkaisun jälkeen. Tai hävettää, en tiedä kumpaa enemmän. Tekisi mieli pyytää anteeksi anteeksi anteeksi, kaikilta ja kaikesta. Ei se ole kuin kaksi kiloa, ei se ole kuin kaksi kiloa, ei se ole kuin kaksi kiloa *kova yritys psyykata itseään*.

4 kommenttia:

  1. Voi pikkuinen. Mä oon varma, että sä et ole mikään leveä tai mikään, vaikka nyt sitä ilmeisesti ite luulet. ja jos tosiaan on kyse vain KAHDESTA KILOSTA niin voi rakaspieni, KUKAAN muu kuin sä ite ei huomaa sitä eroa! Voi eiii mua surettaa kun sun ajatusmaailmasi on noin sairas :( Mutta älä häpeä, mä ainakin tiedän tasan tarkkaan, miltä susta tuntuu. Ei sun tarvi pyytää mitään anteeksi!
    Sä tarvitsisit kyllä paljon apua :C
    Voimahalauksia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PS. Ja siis ihan totta, sä olet niin laiha että mua vaan pelottaa että sä jonain päivänä kuihdut pois :(

      Poista
  2. Ihanin tyttöni, en pysty vastaamaan viesteihin muiden blogeihin koska yksikään koneeni ei pöyritä näitä uusia kommenttisivuja;( Tiedän että tiedät ihan liian hyvin, voi kun voisin ottaa pois kaiken pahan olosi. Toivon niin että näet kommenttini, että en mitenkään tahallani ole kommentoimatta. Toivon että itsekin näkisit asiat yhtä fiksusti kuin kerrot, itse olet niin pieni ja kaunis älä ikinäikinäikinä ole näkemättä sitä!

    Tuntui niin hyvältä kuulla, että sanoit ymmärtäväsi, mitä tunnen. Kiitos, pelastit taas yhden päiväni. Yritä jaksaa, olet sen arvoinen ja enemmänkin! Halauksia enemmän kuin pystyn välittämään, olet rakas♥

    VastaaPoista