lauantai 15. lokakuuta 2011

NO but YES but NO but YES


Tunnen että ahdistus on tulossa. Se puristava ote.

Kuljetan sormia solisluideni ja ranteideni luiden ympärillä, yrittäen muistuttaa itseäni samalla, etten ole lihava. Ja silti päässäni jyskyttävät sanat "läskiläskiläski!".
500kcal tuntuu niin liialta että pelkään taas menettäväni hallinnan syömisestä pahemmin.

Kylmien talvien ja ohuempien ranteiden muistot tuoksuvat teekupissa. Vaniljaa, mansikkaa ja appelsiinia.

Haluan niin paljon. Miksen pysty lopettamaan haluamista? Tai onnistumaan tavoitteissa?

Tuntuu etten ole tänään tehnyt mitään tarpeeksi.

4 kommenttia:

  1. Välillä ei mitäänkin on ihan tarpeeksi. Toivottavasti ahdistus ei tule ja tuo olo menee nopeasti ohi. Sä olet ihan riittävän, ihan ihana ja hyvä.
    Halauksia ja voimia ♥

    VastaaPoista
  2. Suuren suuri halaus ♥ Toivottavasti tästä päivästä tulee parempi, älä jooko stressaa, jos et jaksa tai jos sua ei vaan huvita tehdä mitään, joskus niin on parempi (:

    Ja kiitos kommentista, mä olen huomannut, että vaan välillä oman ikäisteni kanssa ajatusmaailmat kohtaa, ja loppujen lopuksi mä tosi harvoin pääsen sanomaan mielipiteitäni ääneen :D Mutta mä uskon, että jos me nähtäisiin maailma kauniina, eikä me huolehdittaisi asioista, mihin muut ei ehkä edes kiinnitä huomiota, meillä molemmilla voisi olla niin paljon annettavaa tälle maailmalle. Enemmän.

    Toivottavasti sun olo paranee ♥ Voimia

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentista! Mä toivon, ettei sulle tullut liian pahaa ahdistusta ! Koita sinäkin levätä ja muistaa, että oikeasti olet riittävä.

    Halauksia ja voimia♥

    VastaaPoista
  4. Ihana kommenttı.. <3 (Alkuun pakko sanoa, etta olen ulkomaılla ja sıksı en kaıkkıa kırjaımıa voı tehda)

    Ma sanon toısılle tosı useastı kuınka ma nıısta valıtan, ystavılle erıtyısestı.. Joıta eı kylla hırveastı olekaan, yhden voın laskea ystavaksı johon voı luottaa. Mutta eı sılla nıın valıa. Musta oıs toısınaan ıhana kuulla senkın suusta etta se valıttaa musta taı osottaısı sen muuten.

    Olısı ıhana uskoa etta tulısın saavuttamaan tulevaısuudessa jotakın, mutta sııhen on vaın nıın vaıkea uskoa. Oon tottunut epaonnıstumaan. Halaus takaısın sınullekın, voımıa <3

    VastaaPoista