keskiviikko 10. elokuuta 2011

Time to lock the heart and turn OFF all the feelings

Pelkään liikaa. En vaan kestä tätä pelkoa. Sitä kaikkein kauheinta, että sydän särkyy. Pelkään jo ennakkoon, vaikka mitään vakavaa ei edes ole. Mutta yleensäkin tunnen, ja se käänsi pään sisällä kaiken kaaokseen.

En halua tuntea. Koska jos tunnen, tunnen kaiken pahankin.

Niin no, tämähän on se totuus.

Ja näinhän mä teen.

Ehkä hivenen naurattavat jo omat tekstinikin, huomaako että olen hieman ailahtelevainen luonne? Up and down and up again and down again. On and on and on. For ever and ever and ever. Pääsisin elämässä aivan varmasti helpommalla, jos en aina seuraisi joka ikistä mielenliikettä. Jos edes joskus istuisin alas ja rauhoittuisin ennen kuin tartun siihen puhelimeen, viinapulloon tai suklaaseen. Saattaa olla että muutan mieltäni Miehen suhteen. Voi olla, että myöhemmin v*tuttaa, mut hei meni jo!

Miksi olen näin fucked up?

Aloitan muun elämän hallinnasta. Tästä vartalosta ei pääse eroon niin helposti kuin ahdistavista ihmissuhteista, joten pakko tulla toimeen. Ja tämä lihahan tottelee kuria kun niin sanon!! Eilen kävin tosiaan salilla ja söin ne 2 nektariinia, 2 banaania ja 400g raejuustoa. Pää huutaa että helvetti minkä teit! Mutta meni jo, no can do vaikka tuo sokerin määrä harmittaakin. Äh, ei se kai niin kauheasti ollut. En tiedä. Tänään lupaan, että syön pari hedelmää ja se siitä, urheilemaan en ehdi en jaksa ei kiinnosta. Oon siis menossa ystävän kanssa kahville ja pelkään että suklaakakku loikkaa mun suuhun. Mun on pakko pitää puhuessakin käsi edessä.


We still have 
all the chances
to win this war.


Haleja kaikille!♥ Pärjätkää paremmin kuin allekirjoittanut ja tehkää parempia päätöksiä, olette kaiken onnen arvoisia♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti